Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından düzenlenen “İnsan Kaynakları Kariyer Kongresi ve Fuarı”, 5–7 Kasım 2025 tarihleri arasında KTÜ Osman Turan Kültür ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen açılış töreniyle başladı. Gazi Üniversitesi Kariyer Planlama Uygulama ve Araştırma Merkezini temsilen Akademik Personelimiz Öğr. Gör. Dr. Aylin Karakuş, Merkez Müdür Yardımcımız Öğr. Gör. Dr. Yusuf Ziya Aktaş ve Merkez Müdürümüz Doç. Dr. Yusuf Günaydın etkinliğe katılım sağladı.
Kongrenin ilk gün oturumlarında “İK’da Dönüşüm ve Geleceğin İK Trendleri”, “Kariyer Yönetiminde Üniversite ve Sanayi İş Birliği” ile “Girişimcilik ve İnovasyon” temalarında paneller düzenlendi. Etkinlikte Öğr. Gör. Dr. Aylin Karakuş, “Üniversite Mezunlarının Kariyer Gelişimi ve Kurumsal Destek Beklentileri” başlıklı bildirisini sundu. Öğr. Gör. Dr. Yusuf Ziya Aktaş, “Yükseköğretimde Kariyer Planlama Süreçlerine İlişkin Akademik Personel Görüşlerinin İncelenmesi” başlıklı bildirisini sundu. Doç. Dr. Yusuf Günaydın ise “Gazi Üniversitesi Kariyer Merkezi Perspektifinden Mezunların Kariyer Takibi” başlıklı konuşmasıyla kongreye katkı sağladı.
Program boyunca öğrenciler ve katılımcılar, dijital dönüşümün insan kaynakları süreçlerine etkisi, yapay zekâ destekli işe alım yöntemleri, sürdürülebilir insan yönetimi ve geleceğin liderlik modelleri gibi güncel konularda önemli bilgiler edindiler. Ayrıca etkinlik kapsamında üniversite kariyer merkezleri arasında iş birliği ve fikir alışverişi olanakları da değerlendirildi. Organizasyona ev sahipliği yapan KTÜ Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi’ne nazik davetleri ve misafirperverlikleri için teşekkür ederiz.
Spor Bilimleri Fakültesinde “Kariyer Planlama Süreçleri” Sunumu Gerçekleştirildi
GAZİ ÜNİVERSİTESİ UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ ZİYARETİ
Ağaçişleri Endüstri Mühendisliği Öğrencilerine “Kariyer Planlama Süreçleri” Sunumu Gerçekleştirildi
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunda "Kariyer Planlama Süreçleri " Konulu Sunum Gerçekleştirildi
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.